«فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات حادثه وحشتناک برای «حمیدرضا ترکاشوند» خوانند‌بازیگر «کوچه عاشقی» روی صحنه
سرخط خبرها

آغاز هفته کتاب با عرض ارادت به محضر امام مهربانی‌ها | راه اندازی زنگ کتابخوانی در مدارس مشهد و استان+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۴۲۹۴
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
آغاز هفته کتاب با عرض ارادت به محضر امام مهربانی‌ها | راه اندازی زنگ کتابخوانی در مدارس مشهد و استان+ فیلم
مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: آغاز روز در هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با زنگ کتابخوانی در یکی از مدارس مشهد شروع خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امسال، ۱۴۰۲رویداد کتاب‌محور را در کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می‌کنیم. 

حجت‌الاسلام سبزیان بیان کرد: برنامه‌های هفته کتاب با عرض ارادت به محضر امام دانایی و مهربانی‌ها از حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد تا تجدید بیعت با کلام نورانی حضرت رضا(ع) مبنی بر احیای امر اهل بیت(ع) توسط همکاران کتابدار صورت گیرد. همچنین غبارروبی مزار شهدا را در این شروع خواهیم داشت. 

سبزیان ابراز کرد: آغاز روز در هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با زنگ کتابخوانی در یکی از مدارس مشهد شروع خواهد شد. 

وی تصریح کرد: طی همکاری خوبی که با آموزش و پرورش داشتیم، زنگ کتابخوانی را در مدارس مشهد و استان ایجاد کردیم و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت تا اتفاق مبارک پیوند کتابخانه عمومی و مدرسه شکل بگیرد زیرا ایران کتابخوان و آینده کتابخوانی از طریق مدارس و دانش آموزان تحقق پیدا می‌کند.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد: افتتاح ۴ کتابخانه مشارکتی و عمومی، افتتاح ۴ سالن مطالعه، نشست های متعدد کتابی، محفل ادبی و رونمایی ویژه از ۴ کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های ما در کتابخانه های عمومی استان با شعار «آینده خواندنی است» در هفته کتاب است. 

کسب رتبه نخست مجمع خیّرین توسعه کتابخانه‌ها در کشور

خیّر و خزانه‌دار مجمع خیّرین توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: آخرین اقدامات ما که تا پایان سال به ثمر خواهد رسید احداث دو کتابخانه سیار در مشهد، شروع به کار کتابخانه ای در منطقه زاوه و بررسی پروژه ای در شهرستان کلات خواهد بود. 

مرتضی کرباسی خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق کم برخوردار اطراف مشهد نیازسنجی صورت می گیرد تا با مشارکت شهرداری مشهد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برای توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی استان این مناطق را تجهیز کنیم. 

کرباسی بیان کرد: مجمع خیّرین توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی استان جزو قدیمی ترین مجامعی است که در استان شروع به کار کرده و رتبه اول را در کشور با توجه به فعالیت های خود کسب کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->